Trevligt i Luleå

Föreläste för två grupper i Luleå i måndags och tisdags. Luleå Mäss & Kongress bjöd sina kunder på en heldagsutbilning.

Det var blandade företag, allt från enmansföretag som mest jobbar med direktförsäljning på mässorna, till stora företag som arbetar med med varumärke och profilering. Myten om att norrbottningar är tysta och tillbakadragna förverkligades inte. Det blev glada kommentarer och mycket skratt under dagen. Och förhoppningsvis lärde de sig någonting också.

Jag lärde mig att jag måste kolla upp det här med lotterilagen. Och för första gången kom frågan om tuggummi upp - tack Kerstin Westin! Det är klart att man inte ska tugga tuggummi när man jobbar i montern. Men det mystiska är att ingen någonsin tidigare tagit upp det på någon av alla de kurser jag hållit under alla dessa år!



Kulturens Hus i Luleå. Olga Bardh var en bra föreläsningslokal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0