Otakt

Var i Nässjö i dag och pratade marknadsföring med Yrkeshögskolan. När jag slog på vindrutetorkarna på vägen hem fick jag en insikt om vad jag inte står ut med. Otakt.

Det är därför jag aldrig fixade vattengympa - det är tortyr att vara oförmögen att röra sig i takt till musiken. Och finns det något mer irriterande än vindrutetorkare som rör sig i en takt och en låt som går i en annan?  Alla biltillverkare, här får ni en gratis produktutvecklingsidé. Synkning av vindrutetorkarna med bilstereon. Vem vet, det kanske kan rädda liv?


Men den första minuten av Duffys senaste hit var faktiskt kompatibel med näst högsta vindrutetorkarläget på vår Volvo 945.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0