Loopia - vad händer?!?

Min webbhotell- och e-postleverantör Loopia har problem. Jag har inte kunna läsa eller skicka mail idag. Det går inte heller att gå in på Loopias hemsida. Det går inte att komma fram till dem via telefon eftersom det är så många som ringer. Som kund har jag med andra ord ingen aning om vad som händer eller när felet kommer att rättas till.

Jag förstår att Loopia inte heller vill ha det så här. Men här kommer ett tips för bättre kundservice, Loopia. Tala in ett nytt meddelande på telefonsvararen. Berätta att ni känner till att ni har problem, säg att ni arbetar med att åtgärda det och att ni tror att det kommer att lösa sig inom x timmar.

Och uppmana inte era kunder att skicka e-mail till er eller gå in på er hemsida. Det är ju det vi inte kan göra. Ju.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Robert

Många som har problem med Loopia, kanske dags att byta?

2008-09-04 @ 00:24:56
URL: http://www.robertryden.com
Postat av: Åsa

Undrar vad som har hänt? För några år sedan fick de bara beröm för sina tjänster och sin goda service... Kanske har de vuxit för snabbt?

2008-09-04 @ 20:38:13
URL: http://meetingmemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0