Hissa och dissa den 30 oktober

I dag blir det hissning och dissning av McDonald's. Urvalet är inte slumpmässigt och baseras på mina upplevelser under det senaste halvåret. Kommentera gärna om du vill hissa eller dissa en McDonald's som inte finns med på den här listan!

McDonald's som jag hissar:


+Hallunda McDrive, söder om Stockholm. Glad och trevlig personal. Log snällt mot barnen i baksätet och frågade om de kanske ville ha en ballong också.

+ A6 Jönköping. Fräscht. Bra och snabb service.

+ Klinga, Norrköping. Samma som ovan.

McDonald's som jag dissar:

- Jordbrondellen Jönköping. Jag vet inte hur många gånger vi har fått med oss fel saker i påsarna. Dumt att chansa en gång till.

- Hallunda, inne i restaurangen. En av personalen står framför entrén och röker, kallt i lokalerna, gamla brickor står kvar på borden, överfulla soptunnor. Urk, där går vi aldrig in mer.

- Mjölby. "Det är fortfarande frukost som serveras, ni får kom tillbaka om 15 minuter". "Så ni kan inte göra ordning en liten hamburgare och lite pommes frites till min dotter? Vi kan vänta tills det blir klart." "Nej, det är fortfarande frukost i 15 minuter till, sedan kan ni göra en beställning." Jag fick grava Falling Down-känslor och som tur var hade inga automatvapen av en slump hamnat i min ägo. Om du inte förstår vad jag menar, kolla in clippet nedan.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Sexiga kläder

HAHA



avskyr MCD

2010-06-21 @ 15:54:19
URL: http://www.sexiga-klader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0