Att sälja skor

I stället för att fortsätta min klagovisa över Bosse the Teamleader på DN som aldrig ringer mig, så vill jag berätta om en mycket duktig skoförsäljare på Drömskor på Fleminggatan i Stockholm.

Hon kom direkt fram till oss och frågade vad vi var ute efter och gav oss sedan en rad förslag på lämpliga skor. Hon engagerade sig utan att vara framfusig och det slutade med att hon fick 875 kronor av mig och jag fick två par barnskor i utbyte.

Och kanske, kanske tycker jag lite extra mycket om henne på grund av att hon frågade om jag och min åtta år yngre syster var tvillingar.

Kommentarer
Postat av: ela

Vilken komplimang .... kan man nästan glömma att det är så mycket strul med DN?

Har det så bra / ela

2008-09-08 @ 14:02:53
URL: http://www.medcolour.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0