McDonald's igen

McDonald's i Klinga utanför Norrköping. Återigen stannar vi där för att fylla våra magar på väg hem från Stockholm. Pommes friten smakar illa. Lika illa som de hade gjort två dagar tidigare när vi åkte upp till Stockholm.

Jag: "Vi borde säga till dem."
Maken: "Nej, vi kanske kan maila i stället."
Jag: "Det kommer aldrig att bli av. Nu säger jag till."

Jag går fram tlll disken och berättar vänligt om våra pommes frites-upplevelser. Och tjejen svarar vänligt att det inte är någon annan som har klagat och de byter olja precis som de ska. Ett mysterium med andra ord.

Jaha, tänker jag. Nu har jag gjort min plikt som kund. Men... om vi tyckte att något smakat så illa att vi bestämt oss för att ta mod till oss och klaga, borde inte McDonald's tacka mig och ge mig någon liten kompensation för detta? En ynka liten gratis kopp kaffe som tack för hjälpen skulle ha räckt för att blidka mig och räckt för att aldrig skriva detta blogg-inlägg.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0